Kampania edukacyjna Zespół Kolorowych Skarpetek to dowód na to, że świat mediów, reklamy i marketingu chętnie wspiera trudne tematy i pomaga.
Akcja, która rozpoczęła się od marzenia jednej dziewczyny, zadziałała jak kula śnieżna. Przez 3 lata postawiła na mojej drodze mnóstwo fantastycznych osób, otwartych na inność, chcących pomagać. Dzisiaj, w 2021 roku w Zespole Kolorowych Skarpetek jest ponad 50 osób – każda z nich dołożyła cegiełkę do tej niesamowitej akcji.
A ponieważ sky is the limit, nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa!
W tym miejscu szczególnie chciałabym podziękować:
– zespołowi Resolution i Tribal Media, za to, że nie bali się pomysłu i dali mi zielone światło do realizacji kampanii
– ekipie ManyMornings, która pomoc ma wpisaną w DNA marki
– agencji kreatywnej Artegence, za niesamowite pomyły i otwarte serca
– agencji SOLSKI PR, za konsekwentne wspieranie od samego początku
– Studiu Tęcza, LocoMotive, Eight oraz Flash Investment Group za pomoc w realizacji spotu
Podziękowania należą się również firmom ze świata mediów i produkcji, którzy pomogli zrealizować i nagłośnić akcję:
W nagłośnieniu akcji pomagają również czołowi wydawcy mediowi: AdPrime, Adrino, Audience Network, Aruna Film, Brand Lift, Converters, Double Espresso, Facebook, Gazeta.pl, Heliograf, Iberion, JustTag, LagoMedia, Madokado, Newspoint, OnStage RoyalAd, SampleData, SpicyMobile, Tarsago, VeoWe, VidWe, Welovemedia, WP i YOC.