Powrót

Kampania wyjątkowych osób

Kampania edukacyjna Zespół Kolorowych Skarpetek to dowód na to, że świat mediów, reklamy i marketingu chętnie wspiera trudne tematy i pomaga.

Akcja, która rozpoczęła się od marzenia jednej dziewczyny, zadziałała jak kula śnieżna. Przez 3 lata postawiła na mojej drodze mnóstwo fantastycznych osób, otwartych na inność, chcących pomagać. Dzisiaj, w 2021 roku w Zespole Kolorowych Skarpetek jest ponad 50 osób – każda z nich dołożyła cegiełkę do tej niesamowitej akcji.
A ponieważ sky is the limit, nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa!

W tym miejscu szczególnie chciałabym podziękować:

– zespołowi Resolution i Tribal Media, za to, że nie bali się pomysłu i dali mi zielone światło do realizacji kampanii

– ekipie ManyMornings, która pomoc ma wpisaną w DNA marki

– agencji kreatywnej Artegence, za niesamowite pomyły i otwarte serca

– agencji SOLSKI PR, za konsekwentne wspieranie od samego początku

– Studiu Tęcza, LocoMotive, Eight oraz Flash Investment Group za pomoc w realizacji spotu

 

Podziękowania należą się również firmom ze świata mediów i produkcji, którzy pomogli zrealizować i nagłośnić akcję:

W nagłośnieniu akcji pomagają również czołowi wydawcy mediowi: AdPrime, Adrino, Audience Network, Aruna Film, Brand Lift, Converters, Double Espresso, Facebook, Gazeta.pl, Heliograf, Iberion, JustTag, LagoMedia, Madokado, Newspoint, OnStage  RoyalAd, SampleData, SpicyMobile, Tarsago, VeoWe, VidWe, Welovemedia, WP i YOC.

Zobacz, ile osób już dołączyło do #ZespolKolorowychSkarpetek

 

Nie masz skarpetek?

Zostań ambasadorem akcji i wesprzyj osoby z zespołem Downa. Z każdego zakupu skarpetek w dniu 21.03.2021 firma Many Mornings przeznaczy 21% przychodu na wsparcie Stowarzyszenia Rodzin i Opiekunów Osób z Zespołem Downa „Bardziej Kochani”.

Kup je teraz
 

Kampania edukacyjna Zespół Kolorowych Skarpetek to dowód na to, że świat mediów, reklamy i marketingu chętnie wspiera trudne tematy i pomaga.

Akcja, która rozpoczęła się od marzenia jednej dziewczyny, zadziałała jak kula śnieżna. Przez 3 lata postawiła na mojej drodze mnóstwo fantastycznych osób, otwartych na inność, chcących pomagać. Dzisiaj, w 2021 roku w Zespole Kolorowych Skarpetek jest ponad 50 osób – każda z nich dołożyła cegiełkę do tej niesamowitej akcji. A ponieważ sky is the limit, nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa! W tym miejscu szczególnie chciałabym podziękować: - zespołowi Resolution i Tribal Media, za to, że nie bali się pomysłu i dali mi zielone światło do realizacji kampanii - ekipie Many Mornings, która pomoc ma wpisaną w DNA marki - agencji kreatywnej Artegence, za niesamowite pomyły i otwarte serca - agencji SOLSKI PR, za konsekwentne wspieranie od samego początku - Studiu Tęcza, LocoMotive, Eight oraz Flash Investment Group za pomoc w realizacji spotu


W nagłośnieniu akcji pomagają czołowi wydawcy mediowi: